KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej /

red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Wrocław :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego,
2006.
652 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ISSN 0324-8445 nr 1107)
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 1107)
Materiały na konferencję "Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej" organizowaną przez Katedrę Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Bibliogr. częśc. przy art.
Tekst częśc. w jęz. ang.; spis treści również ang.
Streszcz. ang.
339.138(438:4-67)"1989/..."(061)




Marketing.
(Polska - Unia Europejska).
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd.).

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- Kraje Unii Europejskiej -- konferencje.
konferencje.
Kraje Unii Europejskiej
Marketing
Materiały konferencyjne
Polska

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70241 Ec.2396 Tylko na miejscu 31/10/2006 -
Na miejscu
Rekord: