KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ilościowe i jakościowe metody badania rynku

: pomiar i jego skuteczność
red. nauk. Józef Garczarczyk
Poznań
Wydaw. AE w Poznaniu
2006
237 s. wykr. 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1641-2168 71)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1641-2168 71)
1
brak wypożyczeń
Materiały z IX Warsztatów Metodologicznych pt. "Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność", 12 maja 2005 r., Poznań.
Summ.
978-83-7417-169-4
339.13:519.2+510.6](061)
3248 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Analiza rynku. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd.).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.70388)
Syg.EC. 49338
Tylko na miejscu 17/01/2007 2001000703883 -
Rekord:
ISBN: