KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa /

koncepcja marketingowa /
Oczkowska, Renata.
Renata Oczkowska.
Wypożyczalnia WNEiZ (Marketing 18/1)
Kraków :
Wydaw. AE,
2005.
291 s. : wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna,Monografie ISSN 0209-1674 nr 164)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 0209-1674 ; nr 164)
2
brak wypożyczeń
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez AE w Krakowie w serii specjalnej Zeszytów Naukowych s. 284-291.
Bibliogr. s. [266]-277.
Streszcz. ang.
83-7252-246-4
334.726:339.138:339.727]"2001/...":338.22(438)"1989/..."
702 (to nie jest sygnatura)





Przedsiębiorstwa międzynarodowe. Przedsiębiorstwo zagraniczne. Przedsiębiorstwo polonijne.

 



Alianse strategiczne (biznes).
Przedsiębiorstwa joint venture
Przedsiębiorstwa joint venture.
Przedsiębiorstwa joint venture -- Polska.
Marketing.
Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.92507)
Wypożyczalnia WNEiZ : Marketing 18/1
krótkoterminowe 19/10/2011 2001100925079 Zamów
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.69775)
Syg.Ec.2046
Tylko na miejscu 27/10/2006 2001000697755 -
Na miejscu
Rekord: