KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kompendium wiedzy o marketingu /

redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2006.
356, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Kompendium Wiedzy o... )
(Kompendium Wiedzy o ... )
Bibliografia na stronach 345-350. Indeks.
Podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących zapoznać się z tematyką związaną z marketingiem.
83-01-14837-3
339.138(07)




Marketing.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



Marketing
Marketing -- podręczniki.
podręczniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.4711 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.4711
wypożyczona 26/04/2024 26/03/2024 Zarezerwuj
T TM.4569 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.4569
krótkoterminowe 21/05/2022 Zamów
T T.9290 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.9290
Nocne 11/04/2012 -
Rekord: