KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : Cz. 2 /

trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
Media w kreowaniu wizerunku
Cz. 2 /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Czytelnia WZiEU (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing), Dublety WZiEU
Szczecin :
Wydaw. Nauk. Uniw. Szczecińskiego,
2005.
419-785 s. : il., wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 Nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 1640-6818 Nr 414)
3
brak wypożyczeń
Jeden art. w jęz. niem. i jeden w jęz. ang.
Na grzb. podtyt.: rola medi
Bibliogr.
Summ.
339.138:32.019.5](082.1)
2173 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107314) Tylko na miejscu 01/12/2006 2000301073145 -
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.11263)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 29/03/2017 2001300112637 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.17131)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 20/11/2013 2001200171314 -
Rekord: