KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.Cz. 1 /

trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
Cz. 1 /
redakcja naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Czytelnia WZiEU (Marketing)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2005.
411 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 414)
2
brak wypożyczeń
Na grzbiecie podtytuł: rola mediów w kreowaniu wizerunku.
Bibliografia przy niektórych pracach.
Tekst częściowo angielski, niemiecki. Streszczenia angielskie przy pracach.
2172 (to nie jest sygnatura)



 



public relations.
Przedsiębiorstwa
Marketing
Przedsiębiorstwa -- public relations.
Komunikacja marketingowa
Public relations
Marketing.
Reklama.
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107313) Tylko na miejscu 01/12/2006 2000301073138 -
Na miejscu
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.17130)
Syg.T.17130
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 30/10/2017 2001200171307 -
Rekord: