KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.Cz. 2 /

trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
Cz. 2 /
redakcja naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Czytelnia WZiEU (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing), Dublety WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2005.
Strony [2], 419-785 : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 414)
3
brak wypożyczeń
Na grzbiecie podtytuł: rola mediów w kreowaniu wizerunku.
Bibliografia przy niektórych pracach.
Tekst częściowo angielski, niemiecki. Streszczenia angielskie przy pracach.
2173 (to nie jest sygnatura)



 



Marketing
Przedsiębiorstwa -- public relations.
Komunikacja marketingowa
Public relations
Mass media -- marketing.
public relations.
Przedsiębiorstwa
marketing.
Reklama
Mass media
Marketing terytorialny.
Reklama.
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107314) Tylko na miejscu 01/12/2006 2000301073145 -
Na miejscu
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.11263)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 08/11/2018 2001300112637 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.17131)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 20/11/2013 2001200171314 -
Rekord: