KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing w internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług? /

jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług? /
Bickerton, Pauline.
Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi ; przekład Aleksandra Kania.
Czytelnia WZiEU (Marketing w internecie), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing w internecie), Dublety WZiEU
Gdańsk :
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
2006.
470 stron : ilustracje ; 24 cm.
6
brak wypożyczeń
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
83-89574-95-0
339.138:004.738.5](075.8)
2738 (to nie jest sygnatura)





Marketing.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing w Internecie.
Reklama w Internecie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5836)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
wypożyczona 08/07/2021 08/06/2021 2001300058362 Zarezerwuj
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4890)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
miesięczne 06/08/2020 2001300048905 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4608)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
miesięczne 23/06/2015 2001300046086 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4563)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
krótkoterminowe 19/04/2021 2001300045638 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9298)
Czytelnia WZiEU : Marketing w internecie
Nocne 08/10/2014 2001200092985 -
H Biblioteka Humanistyczna (H.17486) Tylko na miejscu 12/02/2008 2002600174868 -
Na miejscu
Rekord: