KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw /

Kamiński, Jacek (ekonomia).
Jacek Kamiński.
Białystok :
Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku,
2006.
268 s. : il. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 221-231.
Streszcz. ang.
978-83-7431-071-0
65.011:316.47:339.138
3444 (to nie jest sygnatura)





Podstawowe zasady organizacji. Gospodarność. Racjonalizacja. Produktywność. Sprawność. Reformy. Prakseologia. Podejmowanie decyzji. Rachunek ekonomiczny.

 



Negocjacje handlowe.
Negocjacje.
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107581) Tylko na miejscu 26/01/2007 2000301075811 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: