KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Podstawy marketingu : studia przypadków /

studia przypadków /
Hauke-Lopes, Aleksandra.
Aleksandra Hauke, Milena Ratajczak.
Poznań :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2006.
74, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1427-1117 nr 198)
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1427-1117 ; nr 198)
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [76].
978-83-7417-217-2
339138
3165 (to nie jest sygnatura)





Marketing.

 



Marketing
studium przypadku.
Marketing -- studium przypadku.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70351) Nocne 20/03/2012 2001000703517 -
Rekord:
ISBN: