KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategia obsługi klienta

HOROVITZ, JACQUES (1947-)
Jacques Horovitz ; tł. [z ang.] Andrzej Ehrlich
Czytelnia WZiEU (Relacje z klientem), Wypożyczalnia WZiEU (W-Relacje z klientem), Dublety WZiEU , Czytelnia Książek WNEiZ (Marketing)
Warszawa
Pol. Wydaw. Ekonomiczne
2006
207 s. il. 24 cm.
5
brak wypożyczeń
Ind.
83-208-1638-6
658.8(083.1)
834 (to nie jest sygnatura)





Rozprowadzanie towarów. Zbyt. Sprzedaż. Sprzedaż hurtowa., detaliczna. Skleoy. Domy towarowe.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4434)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Relacje z klientem
krótkoterminowe 23/05/2017 2001300044341 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4341)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Relacje z klientem
miesięczne 05/03/2017 2001300043412 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4340)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Relacje z klientem
miesięczne 21/02/2017 2001300043405 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9177)
Czytelnia WZiEU : Relacje z klientem
Nocne 25/04/2014 2001200091773 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.71342)
Czytelnia Książek WNEiZ : Marketing
Nocne 01/06/2017 2001000713424 -
Rekord: