KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe podmiotów w regionie /

pod red. nauk. Jana Karwowskiego ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu, Polska Akademia Nauk. Oddział Gdańsk. Sekcja Organizacji i Zarządzania.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe)
Szczecin :
Wydawnictwo printshop Artur Piskała,
2006.
240, [2] : il. ; 24 cm.
U góry s. tyt. i okł.: XX lat Uniwersytetu Szczecińskiego i 60 lat Wyższego Szkolnictwa Ekonomicznego na Pomorzu Zachodnim.
Streszcz. pol. i ang. przy art.
83-60397-07-4
339.138:332.14](438)




Marketing regionalny. Marketing terytorialny.
(Polska).

 



Marketing instytucji publicznych.
Marketing strategiczny.
Marketing terytorialny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11994 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 25/06/2012 -
BE E.70259 Depozyt 04/01/2011 -
Rekord: