KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania /

metody, tendencje, zastosowania /
pod red. Krystyny Mazurek -Łopacińskiej.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Wrocław :
Wydaw.AE*Wrocław,
2003.
536 s. : wykr. : 24 cm.
((Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; 0324-8445) nr 1004, )
Bibliogr. Summ
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.3613 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.3613
miesięczne 10/01/2022 Zamów
T T.8708 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.8708
Nocne 14/11/2013 -
BE E.69282 Ec.2396 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: