KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania /

metody i uwarunkowania /
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Ireneusz P. Rutkowski.
Czytelnia Książek WNEiZ (Usługi), Czytelnia WZiEU (Produkt), Wypożyczalnia WZiEU (W-Produkt), Dublety WZiEU
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2007.
308 s. : il. ; 24 cm.
5
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 303-308.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kadry kierowniczej przedsiębiorstw, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także dla projektantów.
978-83-208-1692-1
658.6:005](075.8)
118100 (to nie jest sygnatura)





Towary. Usługi. Nowy produkt.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Produkty nowe
zarządzanie.
Produkty nowe -- zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.6319)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Produkt
krótkoterminowe 21/05/2016 2001300063199 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.13986)
Syg.TM.13986
Wypożyczalnia WZiEU : W-Produkt
miesięczne 2001300139863 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.13552)
Syg.TM.13552
Wypożyczalnia WZiEU : W-Produkt
miesięczne 04/01/2019 2001300135520 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9726)
Czytelnia WZiEU : Produkt
Nocne 10/08/2016 2001200097263 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70870)
Czytelnia Książek WNEiZ : Usługi
Nocne 18/04/2009 2001000708703 -
Rekord:
ISBN: