KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing międzynarodowy /

Duliniec, Elżbieta (1948- ).
Elżbieta Duliniec.
Wyd. 2 zm.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing międzynarodowy), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2009.
319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. Ind.
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnego typu oraz menedżerów przedsiębiorstw działających na rynkach międzynarodowych.
978-83-208-1787-4
339.138:339.9](075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.6492 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.6492
krótkoterminowe 08/03/2023 Zamów
T T.10274 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing międzynarodowy
T.10274
Nocne 31/08/2020 -
BNS H.18455 Tylko na miejscu 06/01/2009 -
Na miejscu
BE S.93281 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 31/05/2022 Zamów
BE S.93280 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 29/01/2020 Zamów
BE E.71581 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 20/02/2017 -
Rekord:
ISBN: