KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie marketingowe /

[red. nauk. Jan Karwowski].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
1997.
110 s. : il., wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 175)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ISSN 1429-4176 nr 1)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ; nr 1)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł. nr 175.
Streszcz. ang. przy pracach.
83-86745-95-9
339.13:658.1/.5.012.1




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing -- zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.285 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.285
Tylko na miejscu 25/09/2007 -
Na miejscu
BG Cg.27090 Cg.27090 Tylko na miejscu 25/09/2007 -
Na miejscu
Rekord: