KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wybrane problemy zarządzania i marketingu /

[red. nauk. Kazimierz Barański].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2005.
153 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 403)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ISSN 1429-4176 nr 5)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ; nr 5)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł. nr 403.
Streszcz. ang. przy pracach.
65.01:339.13:658.14/.17




 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.1912 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.285
Nocne 25/09/2007 -
BG Cg.31877 Cg.27090(Pdc) Tylko na miejscu 25/09/2007 -
Na miejscu
Rekord: