KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /

trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Wydawnictwa ciągłe WZiEU , Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing), Dublety WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2008.
475 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 510)
(Ekonomiczne Problemy Usług ISSN 1896-382X nr 25)
(Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 25)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 510)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
4
brak wypożyczeń
Tekst gł. pol., częśc. ang., ros.
Streszcz. ang., pol.
339.138(082.1)
142411 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Reklama
Public relations
Marketing
Komunikacja marketingowa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.8673)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
miesięczne 24/06/2017 2001300086730 Zamów
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.2513)
Syg.Tc.3/510
Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Nocne 21/11/2008 2004200025137 -
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (Ec.53780) Tylko na miejscu 05/07/2012 2003200537800 -
Na miejscu
Cg Czytelnia Bibl. Głównej (Cg.33177)
Syg.Cg.33087(Pdc)
Tylko na miejscu 21/11/2008 2003000331776 -
Na miejscu
Rekord: