KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich /

psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich /
Jachnis, Anna.
Anna Jachnis.
BG - Podręczny księgozbiór - Psychologia
Bydgoszcz ; | Warszawa :
Oficyna Wydawnicza Branta,
2007.
411 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
978-83-60186-55-8
316.6:366




Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.112808 BG - Podręczny księgozbiór - Psychologia :
Tylko na miejscu 20/03/2009 -
Na miejscu
BG WM.9503 miesięczne 22/09/2023 Zamów
BG WM.9502 miesięczne 02/03/2020 Zamów
BG WM.9501 miesięczne 31/05/2013 Zamów
Rekord:
ISBN: