KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Analiza czynnikowa w badaniach marketingowych /

Sztemberg-Lewandowska, Mirosława.
Mirosława Sztemberg-Lewandowska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2008.
159 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
978-83-7011-919-5
339.138:167/168:512.64




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.93870 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 12/03/2018 Zamów
BE E.72117 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 08/08/2013 -
Rekord:
ISBN: