KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe w turystyce /

Johann, Maria.
Maria Johann.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing w turystyce), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing w turystyce), BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka , Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Turystyka)
Warszawa :
Difin,
2009.
150 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 148-150.
978-83-7641-143-9
338.486:339.138](438)




Ekonomika turystyki. Zarządzanie turystyką.
(Polska).

 



Marketing strategiczny.
Marketing turystyczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9068 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.9068
miesięczne 10/01/2022 Zamów
T TM.6999 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.6999
krótkoterminowe 04/12/2018 Zamów
T TM.15298 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Turystyka
TM.15298
miesięczne 14/03/2023 Zamów
T TM.12757 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.12757
miesięczne 08/05/2018 Zamów
T TM.11447 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.11447
miesięczne 12/08/2020 Zamów
T TM.10824 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.10824
miesięczne 30/06/2020 Zamów
T T.10766 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing w turystyce
T.10766
Nocne 17/09/2013 -
BG Z.118737 BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka :
Tylko na miejscu 13/06/2014 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: