KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Potencjał konkurencyjny marki : jak zdobyć przewagę na rynku /

jak zdobyć przewagę na rynku /
Patkowski, Paweł.
Paweł Patkowski.
Czytelnia WZiEU (Marka), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marka), Dublety WZiEU
Warszawa :
Wydawnictwo POLTEXT,
cop. 2010.
208 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera )
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera )
4
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 199-208.
978-83-7561-061-1
659.1:658.8:005
152964 (to nie jest sygnatura)





Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.

 



Znaki handlowe -- ochrona.
Konkurencja.
ochrona.
Znaki handlowe
Znaki handlowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.7583)
Dublety WZiEU :
miesięczne 27/02/2019 2001300075833 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.7545)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marka
krótkoterminowe 03/06/2019 2001300075451 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.14810)
Syg.TM.14810
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marka
miesięczne 2001300148100 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.10925)
Czytelnia WZiEU : Marka
Nocne 30/06/2011 2001200109256 -
Rekord:
ISBN: