KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Lojalność klienta a logistyka firm usługowych /

Cichosz, Marzenna.
Marzenna Cichosz.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie-Oficyna Wydawnicza,
2010.
283 s. : il. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku )
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie )
Bibliogr.
978-83-7378-509-0
159.947:658.818:005.51:658.1/.5::338.46](07)




Wola. Kształtowanie woli. Wybór. Decyzja. Odpowiedzialność. Samodyscyplina. Motywy.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.7722 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.7722
miesięczne 15/02/2024 Zamów
T TM.7516 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.7516
miesięczne 20/03/2024 Zamów
T TM.7515 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.7515
krótkoterminowe 24/10/2022 Zamów
T T.10977 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.10977
Nocne 26/04/2022 -
Rekord:
ISBN: