Wizualizacja wyników badań marketingowych : podejścia, metody i zastosowania /

Opis

Podtytuł:
podejścia, metody i zastosowania /
Hasło dodatkowe:
Walesiak, Marek (1957- ). Red.
Hasło dodatkowe:
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Odpowiedzialność:
red. nauk. Marek Walesiak.
Miejsce:
Wrocław :
Wydany przez :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
w roku:
2009.
Opis fizyczny:
250 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Seria:
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 86 (2009))
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 86)
Uwagi:
Materiały z XIII Warsztatów Metodologicznych (II Seminarium im. Profesora Stefana Mynarskiego), zorg. w Szklarskiej Porębie w dn. 14-15 maja 2009 r.
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang. przy art. ; spis treści również ang.
ISBN:
978-83-7695-048-8
UKD:
338.138(061)

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):


Hasła przedmiotowe:










Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.72659 Tylko na miejscu E.72659 Ec.2396 Tylko na miejscu 24/08/2010
Na miejscu