KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

System zarządzania jakością usług : zasady i metody : (na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych) /

zasady i metody : (na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych) /
Maciąg, Justyna.
Justyna Maciąg ; Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach.
BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia (Ekonomia turystyki), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Jakość)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki,
2010.
243 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 229-241.
978-83-60841-45-7
005.6:338.48](075.8)




Zarządzanie. Zarządzanie jakością. TQM.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Jakość usług
Jakość usług -- zarządzanie.
Turystyka
Turystyka -- zarządzanie.
Zarządzanie jakością.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.21179 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Jakość
T.21179
Nocne -
BM WF.8786 BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia : Ekonomia turystyki
Ekonomia turystyki 05
Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG Z.115445 Tylko na miejscu 26/05/2011 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: