KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /

pomiar i strategie /
red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski ; aut.: Małgorzata Bombol [et al.].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Wydawnictwo Poltext,
cop. 2010.
564, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 557-560.
Dla studentów i doktorantów nie tylko studiów ekonomicznych, dla kadry akademickiej, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z zakresu zarządzania wartością klientów, dla menedżerów oraz członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców.
978-83-7561-058-1
658.818:658.6:339.138:005.94](07)




Obsługa klienta.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



Lojalność wobec marki.
Marketing relacyjny.
Relacje z klientami
Relacje z klientami -- zarządzanie.
Relacje z klientami.
Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Zarządzanie wiedzą.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2019/10/100000310260/100000310260_Dobiegala_ZarzadzanieWartoscia.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9108 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9108
wypożyczona 29/04/2024 22/09/2023 Zarezerwuj
T TM.7912 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.7912
krótkoterminowe 18/10/2023 Zamów
T T.11320 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.11320
Nocne 28/01/2015 -
BE S.98124 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
Rekord:
ISBN: