KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych /

Korendo, Marta.
Marta Korendo.
BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika
Kraków :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,
2009.
203 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 0239-6025 nr 537)
Bibliogr.
978-83-7271-555-5
376-056.263




Nauczanie (rewalidacja) osób głuchych i głuchoniemych. Pedagogika głuchych. Surdopedagogika.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.115460 BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika :
Tylko na miejscu 30/05/2011 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: