KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe na wybranych rynkach : aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa /

aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa /
pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Czytelnia Książek WNEiZ (Rynek)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2009.
133 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
1
brak wypożyczeń
Bibliogr.
978-83-7246-588-7
339.138:33.012.4
161201 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.73374)
Czytelnia Książek WNEiZ : Rynek
Nocne 16/12/2013 2001000733743 -
Rekord:
ISBN: