KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing sportu /

Sznajder, Andrzej.
Andrzej Sznajder.
Wyd. 2 zm.
BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia (Ekonomia i prawo w sporcie)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2012.
316 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 311-316.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
978-83-208-1991-5
796:339.138](075.8)




Kultura fizyczna. Sport. Gimnastyka.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing sportowy
Marketing sportowy -- studium przypadku.
Marketing sportowy.
studium przypadku.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM WF.8929 BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia : Ekonomia i prawo w sporcie
miesięczne Zamów
Rekord:
ISBN: