KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie silną marką /

redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; autorzy: Marzanna K. Witek Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marka)
Warszawa :
Oficyna Wolters Kluwer business,
2011.
444 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, kadry zarządzającej różnego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji.
Dostępny także w wersji elektronicznej.
978-83-264-1333-9
005.336:339.138:339.166.5](075.8)




Czynniki pozytywne. Korzyści. Szanse. Postęp. Kompetencje. Wizerunek firmy.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



364715
Branding (marketing).
Towary markowe
Towary markowe -- zarządzanie. -- 364715
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9643 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.9643
miesięczne 09/04/2024 Zamów
T TM.9105 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.9105
krótkoterminowe 03/11/2023 Zamów
T TM.10186 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.10186
miesięczne 27/03/2024 Zamów
T T.11493 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.11493
Nocne 15/05/2013 -
Rekord:
ISBN: