KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mała niebieska księga reklamy : 52 pozornie niepozorne pomysły mogące spowodować wielką odmianę /

52 pozornie niepozorne pomysły mogące spowodować wielką odmianę /
Lance, Steve.
Steve Lance i Jeff Woll ; [tł. Zbigniew Kościuk].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Reklama)
Warszawa :
Studio "Emka",
2008.
302 s. : il. ; 20 cm.
Tytuł oryginału: The little blue book of advertising.
978-83-60652-11-4
659.1:659.4](083.1)




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 



Marketing -- poradniki.
Reklama -- poradniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11495 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Reklama
T.11495
Nocne 30/01/2012 -
Rekord:
ISBN: