KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Behavioral finance of entrepreneurship : how can framing influence financial decisions of entrepreneurs? /

how can framing influence financial decisions of entrepreneurs? /
ed.: Przemysław Kulawczuk, Andrzej Poszewiecki, Wojciech Bizon ; [aut.: Elżbieta Babula et al. ; Foundation for the Development of Gdańsk University]..
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Małe i średnie przedsiębiorstwa 27/7)
Gdańsk :
University of Gdańsk,
2011.
65 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [66].
978-83-7531-200-3
658.114-022.55/-022.51:658.14/.17:330.1:005.311.6:005.342]=111




Małe przedsiębiorstwo prywatne. Mały biznes.
=Język angielski.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.94570 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Małe i średnie przedsiębiorstwa 27/7
krótkoterminowe 10/02/2012 Zamów
BE E.74470 Nocne 10/02/2012 -
Rekord:
ISBN: