KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod red. Barbary Kucharskiej ; [poszczególne rozdz. oprac. Beata Kolny i in.].
Czytelnia Książek WNEiZ (Ekonomika i organizacja handlu)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2010.
151 s. : il. ; 24 cm.
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne )
1
brak wypożyczeń
Na książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. Ind.
Dla studentów na specjalnościach związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych.
658.818:339.3](075.8)
166686 (to nie jest sygnatura)





Obsługa klienta.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.73589)
Czytelnia Książek WNEiZ : Ekonomika i organizacja handlu
Nocne 05/11/2015 2001000735891 -
Rekord: