KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.

konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych
Czytelnia WZiEU (Marketing), Wypożyczalnia WNEiZ (Badania marketingowe 18/2), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing)
Szczecin :
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie,
2010.
211 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyt Naukowy - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie nr 2)
(Zeszyt Naukowy / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział Wojewódzki w Szczecinie ; nr 2)
(Akademia Młodych Ekonomistów ; nr 2)
4
brak wypożyczeń
Materiały z V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu, Szczecin - Silnowo, 23-24 kwietnia 2010.
Bibliografia na końcu rozdziałów.
978-83-87249-98-4
339.138:316.77](438)(061)
169914 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).
(Polska).

 



Marketing
Komunikacja marketingowa
Konsumenci -- Polska -- postawy -- 1990-.
Konsumenci
Komunikacja marketingowa -- konferencje.
postawy
konferencje.
Polska
Marketing -- konferencje.
1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.14862)
Syg.TM.14862
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 2001300148629 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.11997)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 11/01/2019 2001200119972 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.95961)
Wypożyczalnia WNEiZ : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 2001100959616 Zamów
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.78883) Nocne 2001000788835 -
Rekord:
ISBN: