KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie /

Corporate Social Responsibility - doskonalenie relacji społecznych w firmie
Rudnicka, Agata.
Agata Rudnicka.
Czytelnia Książek WNEiZ (Etyka), Czytelnia WZiEU (Relacje z klientem), Wypożyczalnia WZiEU (W-Relacje z klientem), Dublety WZiEU
Warszawa :
Oficyna a Wolters Kluwer business,
2012.
252, [1] s. : il. ; 24 cm.
3
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców, menedżerów, pracowników działów HR i PR.
978-83-264-3844-8
330.162:658.3
171199 (to nie jest sygnatura)





Personel przedsiębiorstwa. Stosunki międzyludzkie w przedsiębiorstwie.

 



Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx002588906.jpg

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
SIL Service Inter-Lab (TM.9410)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Relacje z klientem
krótkoterminowe 07/05/2018 2001300094100 Zamów
SIL Service Inter-Lab (T.12547)
Czytelnia WZiEU : Relacje z klientem
Nocne 25/03/2013 2001200125478 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.74090)
Czytelnia Książek WNEiZ : Etyka
Nocne 25/05/2018 2001000740901 -
Rekord:
ISBN: