KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kompetencje informacyjne młodzieży : analiza - stan faktyczny - kształcenie na przykładzie Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii /

analiza - stan faktyczny - kształcenie na przykładzie Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii /
Youth information literacy :
Jasiewicz, Justyna.
Justyna Jasiewicz.
Czytelnia Filologiczna Biblioteki Międzywydziałowej - A (02 Bibliotekarstwo. Bibliotekoznawstwo), Czytelnia Książek WNEiZ (Informatyka)
Warszawa :
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich,
2012.
238, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka 138)
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka - Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 138)
3
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 225-233.
Spis treści i równol. s. tyt. ang.
978-83-61464-90-7
37.091.64:316.325:004.775]-053.6
171881 (to nie jest sygnatura)





Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne.
-Młodzież. Młodociani. Nieletni.

 



Informacja elektroniczna.
Mass media dla młodzieży.
Niemcy
Wielka Brytania
Polska
Mass media w edukacji.
Nowe technologie informacyjne i komunikacyjne.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
BM Biblioteka Międzywydziałowa (P.23144)
Czytelnia Filologiczna Biblioteki Międzywydziałowej - A : 02 Bibliotekarstwo. Bibliotekoznawstwo
Tylko na miejscu 30/10/2012 2001500231442 -
Na miejscu
INF Oddział Informacji Naukowej BG (Inf.451)
Syg.VI.21
Tylko na miejscu 30/10/2012 2000800004510 -
Na miejscu
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.74189)
Czytelnia Książek WNEiZ : Informatyka
Nocne 05/05/2017 2001000741892 -
Rekord:
ISBN: