KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją /

redakcja naukowa Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska ; autorzy Krzysztof Andruszkiewicz, Barbara Bielicka, Rafał Drewniak, Paweł Kufel, Marek Matuszak, Elżbieta Szczepańska, Małgorzata Wieczorek-Grabowska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2012.
361 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 334-337. Indeks.
Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych i biznesowych oraz dla osób na co dzień podejmujących decyzje zarządcze.
978-83-208-2024-9
339.138(075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Badania marketingowe -- podręczniki akademickie.
Organizacja -- zarządzanie -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9255 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.9255
miesięczne 20/05/2016 Zamów
T TM.9131 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.9131
krótkoterminowe 09/06/2023 Zamów
T T.12363 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.12363
Nocne 20/04/2016 -
BE S.94458 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 29/04/2022 Zamów
BE E.74362 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 09/06/2016 -
Rekord:
ISBN: