KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Lojalność konsumenta : jak budować trwałe relacje z klientem /

jak budować trwałe relacje z klientem /
Tesławski, Maciej.
Maciej Tesławski.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Gliwice :
Helion,
2012.
168 s. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive )
(Onepress Exclusive )
978-83-246-4776-7
659.1:658.818:005.51




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.

 



Lojalność wobec marki.
Marketing relacyjny.
Programy lojalnościowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9725 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9725
wypożyczona 29/04/2024 04/10/2023 Zarezerwuj
T TM.9268 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9268
krótkoterminowe 13/11/2023 Zamów
T T.12508 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.12508
Nocne 19/03/2022 -
BE E.74413 Nocne 12/11/2013 -
Rekord:
ISBN: