Tytuł:
Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji /
Wariant tytułu:
Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów i marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji
Odpowiedzialność:
[red. nauk. Grażyna Rosa].
Na półce:
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Miejsce:
Szczecin :
Wydany przez :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
w roku:
2012.
Opis fizyczny:
191 s. :
il. ;
24 cm.
Seria:
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 678)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 20)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 20)
Szukaj w serii:
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818, nr 678.
Streszcz. ang.
UKD:
658.1/.5:005.2:339.138](082.1)