KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /

trendy, strategie, instrumenty.
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /
[red. nauk. Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2013.
540 s. : il. ; 25 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 775)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 30)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775.
Tekst pol., ang., ros.
Streszcz. ang., pol.
339.138:332.14](082.1)




Marketing regionalny. Marketing terytorialny.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



1990-.
354707
Marketing terytorialny
Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-. -- 354707
Polska

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3246 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.3/775
Nocne 15/11/2013 -
BG Cg.35381 Cg.28260(Pdc) Tylko na miejscu 22/10/2013 -
Na miejscu
BE Ec.54173 Ec.48075 Tylko na miejscu 26/11/2013 -
Na miejscu
Rekord: