KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing wobec ponowoczesności : monografia /

monografia /
Lotko, Aleksander (1977- ).
Aleksander Lotko.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Warszawa :
CeDeWu,
2013.
139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
Dla studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, środowiska naukowego marketingowców, a także dla praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach.
Streszcz. ang.
978-83-7556-442-6
339.138"20"




Marketing. Badania marketingowe.
Wiek XXI.

 



Marketing -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.15795 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.15795
Nocne 18/06/2015 -
BE E.74916 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 28/04/2017 -
Rekord:
ISBN: