KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej /

Kuźniar, Wiesława.
Wiesława Kuźniar.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Agro i eko - turystyka), BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka
Rzeszów :
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego,
2013.
301 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania nr 16)
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria: Monografie i Opracowania ; nr 16)
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. w jęz. ang.
978-83-7338-839-0
352:659.1:338.48(1-22):338.48-53:63




Administracja pierwszego stopnia (administracja lokalna). Samorząd lokalny. Organy administracyjne na szczeblu gminy, osiedla, miasta, dzielnicy miejskiej. Rady narodowe gminne, miejskie. Samorząd wiejski, gminny, miejski. Sołtys. Wójt. Burmistrz. Prezydent miasta. Urzędy gminne, miejskie. Władza lokalna.
(Wiejskie jednostki administracyjne. Wsie).

 



Agroturystyka -- Polska -- 1990-.
Agroturystyka -- Polska -- Podkarpackie, Województwo (1999- ).
Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-.
Marketing terytorialny -- Polska -- Podkarpackie, Województwo (1999- ).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.13970 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Agro i eko - turystyka
T.13970
Nocne 02/12/2013 -
BG Z.118734 BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka :
Tylko na miejscu 13/06/2014 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: