KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego /

pod red. Wandy Patrzałek.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Reklama)
Wrocław :
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej,
2012.
290 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy art.
Dla teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
Streszcz. ang. przy art.
978-83-7205-314-5
659.1:659.1:346.54](438:4-67)"2001/..."(075.8)




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
(Polska).
(Kraje Unii Europejskiej).
Od 2001.

 



357278
aspekt społeczny.
Kraje Unii Europejskiej.
podręczniki akademickie.
prawo
Reklama
Reklama -- aspekt społeczny.
Reklama -- podręczniki akademickie. -- 357278
Reklama -- prawo -- Kraje Unii Europejskiej.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002708755.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002708755.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.75084 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Reklama
Nocne 06/07/2020 -
Rekord:
ISBN: