KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty /

istota, uwarunkowania, efekty /
Taranko, Teresa.
Teresa Taranko.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Komunikacja marketingowa), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Komunikacja marketingowa)
Warszawa :
Oficyna a Wolters Kluwer business,
2015.
270 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 251-260. Indeks.
978-83-264-8193-2
339.138:316.77](07)




Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



114881
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa. -- 114881

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx003470225.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.12886 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Komunikacja marketingowa
TM.12886
Zaginiona 07/01/2019 -
T TM.12885 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Komunikacja marketingowa
TM.12885
wypożyczona 17/05/2024 15/04/2024 Zarezerwuj
T T.19138 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Komunikacja marketingowa
T.19138
Nocne 20/12/2023 -
BE E.76196 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 08/07/2020 -
Rekord:
ISBN: