KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dyfuzja innowacji : jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług /

jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług /
Klincewicz, Krzysztof.
Krzysztof Klincewicz.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Innowacje)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
2011.
170, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 166-170.
Dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną orzaz studentów zarządzania.
978-83-61276-74-6
001.895:005.342




Nowości. Innowacje.

 



Dyfuzja innowacji.
Marketing usług.
Produkty nowe -- komercjalizacja.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.19006 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Innowacje
T.19006
Nocne 25/09/2015 -
Rekord:
ISBN: