KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing sportowy : na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej /

na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej /
Halemba, Piotr (1966- ).
Piotr Halemba, Michał Kucharski, Miron Juchimiuk ; Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach.
BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia (Ekonomia i prawo w sporcie)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego,
2013.
329 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 285-290.
978-83-64036-00-2
796.335:339.138:796.06




Siatkówka.

 



Marketing sportowy.
Piłka siatkowa -- Polska -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM WF.9875 BM - czytelnia - kultura fizyczna i promocja zdrowia : Ekonomia i prawo w sporcie
Ekonomia i prawo w sporcie 35
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: