KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /

konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2016.
446 s. : il. ; 25 cm.
(Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X nr 3(44) 2016)
(Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 3(44) 2016)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
339.13
208330 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing -- 1990-. -- 350417
Marketing -- zarządzanie.
Marketing
postawy.
Konsumenci
Marketing usług.
1990-.
350417
Konsumenci -- postawy.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.3757)
Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tylko na miejscu 10/10/2016 2004200037574 -
Na miejscu
Cg Czytelnia Bibl. Głównej (Cg.37096)
Syg.Cg.28260(Pdc0
Tylko na miejscu 10/10/2016 2003000370966 -
Na miejscu
Rekord: