KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 1 /

trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
Cz. 1 /
redakcja naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2005.
411 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 414)
Na grzbiecie podtytuł: rola mediów w kreowaniu wizerunku.
Bibliografia przy niektórych pracach.
Tekst częściowo angielski, niemiecki. Streszczenia angielskie przy pracach.


 



public relations.
Przedsiębiorstwa
Marketing
Przedsiębiorstwa -- public relations.
Komunikacja marketingowa
Public relations
Marketing.
Reklama.
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T Biblioteka WEFiZ T.17130 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.17130
Nocne 30/10/2017 -
BG Biblioteka Główna Z.107313 Tylko na miejscu 01/12/2006 -
Na miejscu
Rekord: