KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego /

Orfin-Tomaszewska, Katarzyna.
Katarzyna Orfin-Tomaszewska.
BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka , Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Produkt turystyczny), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Produkt turystyczny)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2016.
[2], 233 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 948)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Bibliogr. s. 213-227.
Streszcz. ang.
978-83-7972-085-9


 



Marketing terytorialny.
Marketing turystyczny.
Reklama -- turystyka.
Turystyka -- aspekt ekonomiczny.
Turystyka -- zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.13236 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Produkt turystyczny
TM.13236
krótkoterminowe 19/03/2022 Zamów
T T.19353 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Produkt turystyczny
T.19353
Nocne 13/03/2019 -
BG Z.122204 BG - Podręczny księgozbiór - Turystyka :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: