KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Teoretyczne i empiryczne przesłanki doboru celów i treści kształcenia nauczycieli /

Parafiniuk-Soińska, Janina (1923-2012).
Janina Parafiniuk-Soińska.
Szczecin :
US,
1994.
200 s. : il. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 144)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; T. 144)
Streszcz. niem.
83-85798-31-5
37.091.2-057.16:37.091.3




Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna. Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia.

 



Nauczyciele -- kształcenie -- Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BNS Pd.7738 Tylko na miejscu 16/04/2007 -
Na miejscu
BNS Pd.7737 Niedostępne -
BG Z.84940 Z.84940 miesięczne 16/04/2007 Zamów
BG W.182746 W.182744 miesięczne 16/04/2007 Zamów
BG W.182745 W.182744 miesięczne 16/04/2007 Zamów
BG W.182744 W.182744 miesięczne 16/04/2007 Zamów
Rekord: